voorlopig zal deze site nog wel in de constructie fase blijven. Ik ben aan het uitzoeken wat de mogelijkheden ervan zijn, afhankelijk ook van mijn (beperkte) mogelijkheden. Kortom, ik ben nog lief aan het spelen, zoals ik altijd zeg.
woensdag, augustus 29, 2007
Interactief poesje
Heeft iemand al gemerkt, dat je het poesje links in de zijkolom kunt laten bewegen?
woensdag, augustus 01, 2007
zondag, juni 24, 2007
woensdag, februari 28, 2007
woensdag, september 20, 2006
zondag, mei 22, 2005
maandag, mei 16, 2005
woensdag, mei 04, 2005
Aha het fotootje is aangekomen. Ik begrijp niet, waarom, dat niet lukt vanuit het edit posts scherm.Ben benieuwd of dit fotootje van mij aan komt.
zaterdag, maart 12, 2005
vrijdag, maart 11, 2005
donderdag, maart 03, 2005
over mijn nieuwe "foto-blog"
Daar is dan mijn nieuwe "foto-blog". Het lukt nog niet allemaal, zoals ik wil, maar alla, dat zal wel komen.
De foto's knnen ook nog vergroot worden door er op te klikken. Hoop, dat jullie het leuk vinden.
Have fun!
De foto's knnen ook nog vergroot worden door er op te klikken. Hoop, dat jullie het leuk vinden.
Have fun!
Abonneren op:
Posts (Atom)














