woensdag, augustus 29, 2007

Interactief poesje

Heeft iemand al gemerkt, dat je het poesje links in de zijkolom kunt laten bewegen?

woensdag, augustus 01, 2007

zondag, juni 24, 2007

woensdag, september 20, 2006

zondag, mei 22, 2005


Een hele leuke van papa Posted by Hello

maandag, mei 16, 2005


onze oude Marije Posted by Hello

ons huis in de sneeuw 2005 Posted by Hello

een ander fotootje van onze ratjes Posted by Hello

Een hele jonge "me".


aha, ik bergin het te begrijpen, geloof ik. Posted by Hello

Terry met Jan en Jaap Posted by Hello

vrijdag, maart 11, 2005


een gevaarlijk schutter :) Posted by Hello

Het wekelijkse spelletje in de bossen. Heel gezond en onschuldig, ook al ziet het er gevaarlijk uit. Posted by Hello

donderdag, maart 03, 2005

over mijn nieuwe "foto-blog"

Daar is dan mijn nieuwe "foto-blog". Het lukt nog niet allemaal, zoals ik wil, maar alla, dat zal wel komen.

De foto's knnen ook nog vergroot worden door er op te klikken. Hoop, dat jullie het leuk vinden.

Have fun!

Toc.h lief als je zo'n broer hebt Posted by Hello